۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

38 درصد زوج‌هاي جوان گوشي‌ يكديگر را مخفيانه تجسس مي‌كنند

اين اتفاق ممكن است كه در اثر بي‌اعتمادي هر دو طرف به يكديگر رخ دهد و يا اينكه ضمن داشتن اعتماد،‌ افراد به صورت مخفيانه سراغ گوشي همسر خود بروند. به هر حال دليل اين اقدام هرچه كه باشد، امروزه ابزارهايي مانند گوشي‌هاي هوشمند و رايانه‌هاي همراه موجود است كه به زن و شوهرها در تجسس مخفيانه گوشي طرف مقابل كمك مي‌كند.

شركت Retrevo بررسي جديد خود براي به‌دست آوردن اين نتايج را به صورت آنلاين روي هزار زن و مرد در گروه‌هاي سني مختلف، با سطح درآمدهاي متفاوت و در كشور آمريكا انجام داد.

از بين شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي، ۳۸ درصد زوج‌هايي كه سن آن‌ها كمتر از ۲۵ سال بود اعلام كردند كه به صورت مخفيانه در گوشي طرف مقابل خود تجسس مي‌كنند و در مقابل، ۳۶ درصد هم خاطرنشان كردند بدون اطلاع فرد ديگر به پست‌ الكترونيكي او يا بخش مربوط به تماس‌هاي گرفته شده در تلفن‌همراه سر مي‌زنند. در اين بررسي ۲۸ درصد تمام گروه‌هاي سني به انجام اقدامات جاسوسي و مخفيانه درباره همسر خود اعتراف كردند.

از بين شركت‌كنندگان در اين بررسي مشخص شد كه ۱۰ درصد زوج‌هاي جوان به صورت مخفيانه اقداماتي انجام داده‌اند كه بررسي در تلفن‌همراه آن‌ها رازشان را برملا كرده است. اين قبيل اقدامات در گروه سني افراد سالخورده ۳ درصد بوده است.

در اين بررسي همچنين مشخص شد كه آقايان تمايل كمتري به بررسي مخفيانه و تجسس در گوشي همسر خود دارند، در حالي كه ۳۰ درصد مردان اين قبيل اقدامات مخفيانه را انجام مي‌دهند، ۳۳ درصد خانم‌ها در مقابل همسران خود دست به چنين كارهايي مي‌زنند.

۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

طنز های گریه دار

دانشجوی موسیقی‌ام؛ شش ترم باید معارف بخونم که توش نوشته موسیقی حرامه...
ایران تنها کشوریه که پرچم کشورش را به زبان کشور دیگری نوشته‌اند.
سی‌دی آموزش معافيت از سربازی رو بیرون میفروشن! 
 یارو تو خیابون یه طرفه خلاف می‌آد بعد راهنما می‌زنه! 
  ملی‌پوشـــــآن‌پیروزباشید بیست تا طلا گرفتن هممش انفرادی، پونزده‌تاش هم تو ورزش‌های دعوایی و رزمی! 
  پارک ملی گلستان داره تو آتیش می سوزه دو تا چرخ‌بال فرستادن، بعد ( احمدی نژاد ) داره می‌آد زنجان از پریروز ده تا چرخ‌بال دارن هی اون بالا واسه خودشون بیخودی می چرخن. 
پل میسازن با اون‌همه عظمت که مثلا میشه سومین نماد تهران، بعد اسمش رو میذارن جوادیه! 
 زندان اوین با این هیات‌علمی‌ای که داره از سال دیگه مستقیم دانشجو بگیره دیگه! 
اتوبوس‌مون با یه اتوبوس دیگه تصادف کرده، مسافرای اتوبوس با مسافرای اون یکی اتوبوس جروبحث و زدوخورد می‌کنن! 
یه میلیون وام میخوایم بگیریم، میگن ده میلیون پول باید تو حسابت باشه! 
اوایل هروقت تجمع می‏شد، سپاه می‏ریخت تو خیابون، بعد هروقت واسه تجمع قرار گذاشته می‏شد،‏ سپاه می‏ریخت تو خیابون، حالا هروقت یه کاری می‏کنن که خودشون می‏‏دونن کار درستی نیست و باید تجمع بشه، سپاه می‏ریزه تو خیابون! 
پوشک‌ِ بچه از غذایِ بچه گرون‌تره! 
این کارمندای ادارات دولتی، اگه یه وقت اعتصاب کنن، هیچ کس متوجه اعتصابشون نمی‏شه! 
می‏گه سرزده به دیدار خانواده‏ی سه شهید رفت، بعد وقتی داره از در می‏آد تو، دوربین تو خونه ست!
رفتیم نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، بیشتر نمایشگاه دفاع مقدس بودش!
آمار جراحی بینی انجام شده درتهران 23 برابر کل قاره آسیا است، 
جلسه پخش و نقد فیلم آواتار (جیمز کامرون) با حضور حجت الاسلام عاشوری! 
دانشگاه می‌زنن شروع سال تحصیلی یک مهر، بعد استاداش بیست مهر میان، بعد دانشجوهاش یه ماه بعدش! 
همه جای دنیا فوتبال بازی می‏کنن، واسه صلح و دوستی و آفریقا و ایدز و یونیسف و بازی جوانمردانه و این چیزا تبلیغ می‏کنن، اینجا تو مهمترین بازی، وسط زمین می‏نویسن "اسرائیل نابود خواهد شد!" 
هر بلای طبیعی که سر خارجی‌ها بیاد عذاب الهیه، ولی هر بلای طبیعی که سر ایرانی‌ها بیاد امتحان الهی! 
ساعت چهارصبح چراغ‌قرمز چهار راه ایران خودرو  صدوسی‌و‌هفت ثانیه! 
ترم دیگه فارغ التحصیل میشم، هنوز کارت دانشجوییم صادر نشده! 
از بس رییس‌جمهو مملکت بی‌ادبه، تلویزیون هم سخنرانی‌اش رو سانسور می‌کنه! 
 واسه هفته‏ی‏ نیرو انتظامی پلیسا دارن رژه می‏رن، روش آهنگ دزدان دریایی کارائیب‏ پخش می‏شه! 
 الاغ‌های امامزاده داوود رو کرایه می‌دن ساعتی بیست تومن. بعد حق‌التدریس استادیار مملکت، ساعتی ده تومنه! 
  مشهد خط مترو ساختن٬ بعدِ چند سال از چین واگن خریدن از تونل بزرگتر! توش نمی‌ره!
  طرف با کلی ادعا رفته سوئد درس بخونه. بعد مقاله‌هاش رو از هم‌دانشگاهی‌های سابقش توی ایران می‌گیره. 
  کودک ده ساله پشت موتور نشسته، یه دستش توی گچه. خلاف هم میره.
  دوازده سال مدرسه غیرانتفاعی، واسه چهار سال دانشگاه دولتی! 
 وقتی رییس‌جمهور مملکت در سازمان ملل سخنرانی می‌کنه، بهترین موقع برای نظافت کف سالن و صندلی‌هاست! 
  صدا و سیما تا شش ماه بعد از ماه رمضان، پشت صحنه سریال پخش میکنه، 
  دل‌مون خوش بود به همین تک و توک کارهای مهران مدیری که از تلویزیون ببینیم که اون‌رو هم پولی کردن، 
  عتیقه و اشیای باستانی رو عوض اینکه سازمان میراث فرهنگی کشف کنه، نیروی انتظامی کشف می‌کنه!  
  اول می‌گن تاریخ هخامنشی باید از کتابا حذف شه، بعد می‌گن «کوروش» بسیجی بوده! 
آخه این مملکته داریم؟
 

۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

توسط دانشمندان مجلس شورای اسلامی انجام شد

ملت همیشه در صحنه توجه فرمائید. توجه فرمائید.در یک اقدام غافلگیرانه توسط دانشمندان وعقل کلهای مجلس صورت گرفت .تحریم 26 نفر مقامات آمریکایی بدلیل نقض حقوق بشر در آمریکا.بخدا راست میگم اینم سند شش دانگش

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

پایان تاریخ مصرف ۲۴ میلیون رای تقلبی

دیگربان  :  حامیان رهبر جمهوری اسلامی سه هفته پس از تقابل خامنه‌ای‌-احمدی‌نژاد٬ تلاش‌ها برای انکار «۲۴ میلیون» رایی که در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ با تقلب به حساب رئیس دولت دهم ریخته شد را آغاز کرده‌اند.
روزنامه کیهان تیم احمدی‌نژاد را «باند انحرافی» نامید٬ روزنامه جوان نوشت این تیم از بیم «حذف» شدن در پی «بازگشتی انحرافی» است و «هفته صبح صادق» هم این جریان را محصول «حجتیه جدید» دانست.
روزنامه «کیهان» وابسته به رهبر جمهوری اسلامی و روزنامه «جوان» و «صبح صادق» نیز وابسته به سپاه پاسداران هستند؛ رسانه‌هایی که تا چندی پیش از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد به شمار می‌آمدند.
کیهان که پیش از این از تیم احمدی‌نژاد با عنوان «جریان انحرافی» یاد می‌کرد٬ روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت) برای نخستین‌بار این تیم را «باند انحرافی» خواند.
سایت «فردا‌ نیوز» در توضیح این تغییر رویکرد روزنامه کیهان نوشته است: «باند معمولا به طیف محدودی از افراد صاحب نفوذ گفته می‌شود که ریشه و پشتوانه‌های اجتماعی و مردمی ندارند.»
به نوشته این سایت٬ «تغییر گفتمان جدید کیهانی‌ها نیز یک امر تصادفی و اتفاقی نبوده و نشان دهنده تغییر نگاه این روزنامه به این موضوع است.»
منظور این سایت از تغییر رویکرد روزنامه کیهان٬ تلاش این روزنامه برای بی‌پشتوانه معرفی کردن دولت احمدی‌نژاد است؛ دولتی که به ادعای محافظه‌کاران در سال ۱۳۸۸بیش از ۲۴ میلیون کسب کرده بود.
حامیان خامنه‌ای پس از علنی شدن اختلاف‌ها میان رهبر جمهوری اسلامی و رئیس دولت دهم تلاش می‌کنند در این رویارویی٬ دولت احمدی‌نژاد را فاقد پایگاه مردمی معرفی کنند.
این دسته از محافظه‌کاران نگرانند تیم احمدی‌نژاد در آینده مسائلی درباره روحانیت٬ رهبری و حکومت روحانیون مطرح کند که به ضرر جمهوری اسلامی تمام شود.
۲۱ اردیبهشت ماه نیز روزنامه «جوان» نوشته بود تیم احمدی‌نژاد اعتقاد دارد که «پایگاه اجتماعی امت حزب‌الله حدود ۳ الی ۴ میلیون و پایگاه فتنه‌گران ۱۴ میلیون است» و براساس این اعتقاد به دنبال «ثبت تعارض با حاکمیت» است.
حملات و هشدار‌های سه هفته اخیر به دولت احمدی‌نژاد نیز از همین نگرانی ناشی می‌شود، به طوری که روزنامه جوان به طور تلویحی اعلام کرده اقرار رئیس دولت دهم به تبعیت از ولایت فقیه برای فرار از «حذف» شدن از عرصه قدرت بوده است.
این روزنامه نوشته که «جریان انحرافی» پس از شکست مقابل خامنه‌ای تصمیم گرفته است در پوششی جدید که در آن از شعار‌های انقلابی استفاده می‌شود٬ اهداف خود را دنبال کنند.
هفته‌نامه «صبح صادق» دیگر ارگان رسمی سپاه پاسداران در یادداشتی تیم احمدی‌نژاد را محصول «انجمن حجتیه» خوانده که که هدف آن «بی‌ثبات سازی رهبری در نظام و بی‌اعتبارسازی ولایت فقیه» است.
این هفته‌نامه همچنین نوشته که نزدیکان احمدی‌نژاد تلاش می‌کنند تا روحانیت را منزوی کرده و بین آن‌ها اختلاف بیندازند.

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

منابع حقوق بشری سوریه : یک گور دسته جمعی در شهر درعا کشف شد

برای برخورد با معترضان در سوریه نسخه ها در تهران پیچیده می شود وبراستی که در سوریه کلیه موارد مو به مواجرا می شود
بنقل از العربیه فارسی منابع حقوق بشری در سوریه روز دوشنبه 16 – 5 – 2011 اعلام کردند مردم شهر درعا که اعتراضات جاری علیه بشار اسد از آن آغاز شد یک گوردسته جمعی پیدا کردند.
عمار قربی رئیس سازمان حقوق بشر سوریه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد :" مردم صبح روز دوشنبه یک گور دسته جمعی در درعا پیدا کردند."
او افزود :" ماموران دولت پس از کشف این گوردسته جمعی به سرعت وارد عمل شدند و مکان آن را محاصره کردند و ازجابه جایی اجساد جلوگیری کردند."
به گفته او ماموران دولتی به مردم وعده دادند برخی از اجساد را به آنها تحویل خواهند داد.
در همنی حال منابع مخالفان اعلام کردند نیروهای امنیتی روز دوشنبه در منطقه " سیف الدوله " در حلب به سمت معترضانی که یک تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کرده بودند آتش گشودند و خبرهای تایید نشده حاکی است یک نفر از مخالفان کشته وچند تن زخمی شدند.
تانک های ارتش در اغلب شهرهای سوریه از جمله دمشق همچنان مستقرهستند و اوضاع شهر " تلکلخ " که طی روزهای گذشته پس از یورش سربازان ارتش 7 کشته داد همچنان بحرانی گزارش شده است.
از سوی دیگر خبرگزاری دولتی سانا اعلام کرد دو سرباز ارتش در " تلکلخ " کشته و چند تن نیز زخمی شدند.
وزارت کشور سوریه نیز اعلام کرده است تدابیر لازم برای برگزاری تظاهرات های مالسمت آمیز به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است.
حازم نهار نویسنده و فعال سیاسی سوری اما در مورد برنامه های اعلام شده توسط دولت برای کنترل بحران گفت : " طرح گفتگو که دولت از آن پشتیبانی می کند و تاکید می کند که باید بین استان های کشور برگزار شود بحران را حل نمی کند."
او افزود :" حل این بحران به گفتگوی سیاسی نیاز دارد و در گام اول دولت باید تیراندازی به سمت معترضان را متوقف کند ، به محاصره شهرها پایان دهد و بازداشت شدگان را آزاد کند."

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

پاسخ دکتر خزعلی به بازجوهایش: فتنه در ایران یک سر دارد و آن سر "احمدی نژاد" است

سال 83 نوشتم: امروز شهرداری را ستاد انتخاباتی خود کرده است و به معلمان و ائمه جماعات و هیات های مذهبی، از بودجه شهرداری خرج می دهد، فردا یک دولت می شود ستاد انتخاباتی و از  بودجه بیت المال خرج می دهد!      *جدی نگرفتید!
خرداد 84 در نامه ای به شهردار تهران نوشتم: " نفی دموکراسی از سوی شما شائبه بازگشت استبداد و دیکتاتوری را در اذهان ایجاد می کند"      * توجهی نکردید تا آن شهردار رئیس دولت شد!
خرداد 84 در مقاله " اندیشه ای خطرناک و ابتر" نوشتم: عده ای  می خواهند با آوردن احمدی نژاد روی کار، نظام را ساقط کنند!     * باور نکردید!
سال 84 نوشتم: سقاخانه ایشان اگر برای مردم آب ندارد! برای خیلی ها نان داشته است و سازه ای مناسب برای عوام فریبی و جلب رای است، به عبارت دیگر نان آور و رای آور است!     * باز هم گوش کسی بدهکار نبود!
سال 84 هنگام تنفیذ حکم ریاست جمهوری، دست رهبری را بوسید، نوشتم: " امروز دست و پا می بوسد و روزی را می بینم که در برابر رهبری می ایستد! " و باز نوشتم که او از پشت بر رهبری خنجر خواهد زد!      * باور نکردید تا به چشم خویش دیدید!
سال 84 نوشتم: "حکومت ها هر قدر از دانش فاصله بگیرند، از حوزه و دانشگاه می ترسند و اگر به علم بازگردند، در برابر دانشگاه و حوزه متواضع و خاشع می شوند" ، آن روز نوشتم : "کسانی که مکاتب و گروه های سیاسی را از دانشگاه اخراج می کنند، انحصار طلبند، اما بدانندحوزه و دانشگاه از سیاست جدایی ناپذیر است، حتی اگر حکومت ها خود را از این چشمه فیاض علم محروم کنند. "       * امروز شاهدیم که حکومت از علم و دانش محروم و کردانیسم حاکم است!
سال 84 نوشتم: " آقای رئیس جمهور؛ پایه های جمهوری شما بر توهین، افترا، و زیر سئوال بردن مدیران انقلاب است، فراموش نکنید آن شب نامه هایی را که در دوره انتخابات منتشر شد و حتی خاتمی جرات نکرد عوامل تخریب هاشمی را معرفی کند( علی رغم قولی که به مردم داده بود)       * امروز همان شب نامه نویسان علیه همان رئیس جمهور می نویسند!
سال 84 نوشتم: " این که بزرگان فرموده اند : مطالبات زود هنگام نداشته باشیم و فرصت داده شود، سخنی وزین و حکیمانه است، که باید به دولت فرصت داد تا برنامه های خویش را پیاده کند، اما نقد منتقدان شما، متوجه آنچه نکرده اید نیست! نقد ما متوجه آن رفتاری است که انجام داده اید، ملت از شما می خواهد فقط خراب نکنید، آباد نکردید باکی نیست!        * باز هم کو گوش شنوا؟!
سال 84 نوشتم: " آقای رئیس جمهور؛ نکند به نام عدالت، فاتحه این واژه مقدس را در کشور بخوانیم و طنز سال های آتی " عدالت " باشد!        *  دیدید که چنین شد!
سال 84 به مجلس نوشتم: " نمایندگان محترم؛ بوش را رها کنید، احمدی نژاد را مراقبت کنید که به خودمان گل نزند! "    * مراقبت نکردید تا دهها گل وارد دروازه خودمان کرد!
سال 85 در پی اظهارات احمدی نژاد و تاکید بر بچه دار شدن بیشتر! نوشتم: " من به نوبه خود هشدار می دهم، روزهای سخت و سخت تری در پیش داریم، و این گونه افاضات غیر منطقی و غیر عقلانی در بحث اقتصادی و سیاسی زیاد داریم و هزینه گزاف آنرا ملت می پردازد! و کشور با سرعتی سرسام آور سقوط می کند و این سقوط را بیگانگان و همسایگان جنوبی ما جشن گرفته اند!       * باز هم گوش ندادید تا به امروز رسیدیم!
سال 85 نوشتم: " مسئله دولت در سفر یا دولت جهانگرد، مسئله سقوط اقتصادی دولت، مسئله گرانی و تورم، مسئله وعده های بی رویه استانی، مسئله پوپولیسم و عوامفریبی، مسئله اقتصاد بدون نفت، مسئله شایسته سالاری، مسئله دولت پاسخگو و ... مهمتر از هولو کاست است و به فراموشی سپرده شده است!         * امروز که خانه ویران است، فهمیده اید که بیگانگان سرتان را به هولوکاست سرگرم کردند تا از خرابی خانه خود غافل شوید!
سال 86 نوشتم: " احمدی نژاد، حب جاه و حب جاه و حب جاه!" و اضاف کردم: " این افتخار نیست که خبرساز شویم، چگونه خبرساز شدن مهم است و مهمتر از آن عمل به وظیفه است نه خبر ساز شدن"    * اما او برای مطرح شدن، حاضراست نظام را به تباهی برد و به قول معروف " در زمزم بشاشد"، و عقلا هم کاری نکردند!
سال 86 روانشناسی او را نوشتم و با متن کتاب درسی روانپزشکی، شخصیت او را تحلیل و نقد کردم، مکانیسم های دفاعی ناکارامد " خیال پردازی" ، تجزیه" " برون فکنی" پرخاشگری" همانند سازی برون فکنانه" را بیان کردم،  ماجرای از دست دادن " حس واقعیت سنجی" در جلسات مهم و با شکوه و این که برای مدت کوتاهی دچار" شخصیت زدایی" یا " واقعیت زدودگی" می شوند و دچار " توهمات شنوایی، بینایی و لمسی" می شوند! را بیان کرده و " هاله نور" را به عنوان یک نشانه از این بیماری پذیرفتم! در آنجا به شخصیت " هیستریونیک - نمایشی" و " نارسیسیستیک - خود شیفته" اشاره کردم! و هشدار دادم که " نکند روزی وارث یک سرزمین سوخته شویم و آیندگان در روانشناسی رجال سیاسی ما کتاب بنویسند! "       * اما باز هم گوشی شنوا نبود و کشور را در سراشیبی سقوط قرار دادیم،
سال 86 نوشتم: " به جای احمدی نژاد من را رد صلاحیت کردند" و مستدل هم نوشتم.        * باز هم هیچ!
سال 86 نوشتم: " دهه چهارم انقلاب دوره رمال ها و فالگیر هاست!"        * جدی نگرفتید!
گذشت و گذشت و گذشت ........
سال 88 در پاسخ بازجو که پرسید بود : " نظرت را راجع به سران فتنه بنویس"    نوشتم: " فتنه فقط یک سر دارد و آن احمدی نژاد است! "        * حال به حرف من رسیدید!
سال 89 برای بازجو درشت در یک صفحه A4 نوشتم: " سال نود سال رویارویی احمدی نژاد و حامیان ولایت است! " به بازجو گفتم این را در جیبت نگه دار، همدیگر را می بینیم!          * خوب می بینید که همه پیش بینی ها درست از آب درآمد!
*** حال انصاف دهید ما بی بصیرتیم یا شما؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
90/2/24   مهدی خزعلی( بنقل از پیک نت)

قیام مردم اهواز و سکوت جنبش سبز

30روز از قیام 15 آپریل مردم اهواز میگذرد.قبل از 15 آپریل نیروهای دولتی برای ایجاد رعب و وحشت بیش از 300 نفر را درستگیر کردند و مردم را تهدید کردند در صورت شرکت در تظاهراتها زندانیان آزاد نخواهند شد ولی مردم رشید اهواز که از ظلم آخوندی و خسته شده بودند بر قیام خود اصرار کردند و در روز 15 آپریل جمعیت های زیادی به خیابانها آمدند.
63671alsh3er.jpg
نیروهای دولتی که دستور آتش را از تهران با خود آورده بودند بیرحمانه به سمت مردم آتش گشودند و درگیری هایی در مناطق مختلف بین تظاهرات کنندگان و نیروهای دولتی بوقوع پیوست.
بعد از 15 آپریل دولت آخوندی موج اعدام ها در اهواز را شروع کرد و بسیاری از زندانیان ، از 15 ساله تا 60 ساله را اعدام کردند.
در منشور جنبش سبز ، یکی از ارزشهای بنیادین این جنبش این گونه معرفی شده است :
فارغ از کرامت انسانی و حقوق بنیادین بشر، فارغ از مذهب، جنسیت، قومیت و موقعیت اجتماعی و استقرار و تضمین موازین حقوق بشر به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای تاریخ و حاصل خرد جمعی همة انسان ها، مورد تأیید و تأکید جنبش سبز است. این حقوق خدادادی است و هیچ فرمانروا، دولت، مجلس، محکمه یا قدرتی نمی تواند تحت هیچ شرایطی یا بهانه ای آن را لغو یا به صورت ناموجه و خودسرانه محدود کند. تحقق این امر مستلزم احترام به اصولی چون برابری همگان در برابر قانون، مدارا با مخالفان، گفتگوی همگانی و منصفانه، حل مسالمت آمیز مناقشات ملی، منطقه ای و صلح طلبی جهانی و مقاومت جدی در برابر تبعیضات قومی، جنسیتی، طبقاتی و مذهبی است که خود در پرتو ایجاد زمینه های لازم برای فعالیت آزاد احزاب، رسانه های مستقل، جلوگیری از سانسور، دسترسی آزاد به اطلاعات، گسترش و تعمیق فضای مدنی، احترام به حریم خصوصی افراد، فعالیت آزادانة تشکل ها و شبکه های اجتماعی غیردولتی و اصلاح قواعد و مقررات در جهت حذف هرگونه تبعیض میان شهروندان امکان پذیر است..

جنبش سبز خود را یک جنبش مردمی آزادی خواه ، و مدافع از آزادی خواهان میداند.
جنبش سبز همواره بصورت رسمی دفاع خود را از مردم مظلوم سوریه و شیعیان ظالم بحرین اعلام کرده بود ولی میبینیم که یکی از قیامهای مردمی در کشوری که این جنبش در آن متولد شده است را نادیده میگیرند و هیچ گونه خبری از آن را منعکس نمیکنند.
دلیل آن چیست؟؟
جنبشی که خود را مدافع حقوق بشر ، آزادی خواه و طرفدار آزادی خواهان معرفی میکند ، اکنون که در ضعف و ناتوانی بسر میبرد و قدرتی در دست ندارد یکی از قیام های بزرگ در ایران را نادیده گرفت ، چه تضمینی وجود دارد در صورتی که این جنبش حکومت مردمی را تشکیل دهد همانگونه که حقوق مسلم اعراب برای اعتراض را نادید گرفت حقوق مسلم اعراب ایران برای زندگی و حقوق اولیه را نادیده نگیرد؟؟

داستان پیرزن و مناره کج مسجد

ميگويند حدود ٧٠٠ سال پيش، در اصفهان مسجدي ميساختند.
روز قبل از افتتاح مسجد، کارگرها و معماران جمع شده بودند و آخرين خرده کاري ها را انجام ميدادند.
پيرزني از آنجا رد ميشد وقتي مسجد را ديد به يکي از کارگران گفت: فکر کنم يکي از مناره ها کمي کجه!
کارگرها خنديدند. اما معمار که اين حرف را شنيد، سريع گفت : چوب بياوريد ! کارگر بياوريد ! چوب را به مناره تکيه بدهيد. فشار بدهيد. فششششششااااررر...!!!
و مدام از پيرزن ميپرسيد: مادر، درست شد؟!!
مدتي طول کشيد تا پيرزن گفت : بله ! درست شد !!! تشکر کرد و دعايي کرد و رفت...
کارگرها حکمت اين کار بیهوده و فشار دادن مناره را پرسيدند ؟!
معمار گفت : اگر اين پيرزن، راجع به کج بودن اين مناره با ديگران صحبت ميکرد و شايعه پا ميگرفت، اين مناره تا ابد کج ميماند و ديگر نميتوانستيم اثرات منفي اين شايعه را پاک کنيم...
اين است که من گفتم در همين ابتدا جلوي آن را بگيرم !

براستی که اینجا ایران است

     آزادی بیان که داریم، آزادی پس از بیان نداریم...
  همه دنبال دهکده جهانی اند، ایران دنبال ملی کردن صنعت اینترنت!
    پسورد اینترنت وایرلسم رو عوض کردم، همسایمون زنگ زده میگه پسوردتو عوض کردی؟ میگم نه! میگه آخه قبلا شماره موبایلت بود، الان هرچی میزنم کانکت نمیشم!!
     رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه!
     کاردار سوئیس رو احضار کردن که بره به آمریکا بگه چرا عربستان نیروهاشو فرستاده بحرین!
    رفتم شلوار بخرم میگم کجاییه؟ میگه ایتالیاییه؛ میگم چرا پرچم ایران داره پس؟ میگه دِ! این پرچم ایتالیاست! میگم پس این الله وسطش چیه؟ میگه برای ایران زدن دیگه!!
تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد؛ دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی! پیرزنه گفت قربون قد و بالات مادر مواظب باش!
     قزوین! مجسمه دهخدا تو خیابون فردوسیه، مجسمه فردوسی تو خیابون دهخدا...
میری آدامس اوربیت بخری، بقاله به جای بقیه پول، بهت آدامس شیک میده!
طرف میخواد تو کنکور تقلب کنه زنگ میزنه دفتر مراجع استفتاء!
     طرف تو فیس بوکش چنان پست‌های سیاسی‌ای میذاره که فکر میکنی چگوارای زمانه، بعد بهش میگی چرا تجمعات رو نمیای؟ میگه مامانم نمیذاره!!!
     یه تی شرت خریدم کلی مارک نایک روشه بعد رو یقه‌ش نوشته تولیدی برادران عباس‌پور!
     رفیقم زنگ زده میگه ویسکی سراغ نداری؟ میگم برای چی میخوای؟ میگه بابام امشب از کربلا میاد کلی مهمون داریم!
 

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه

بهترين دين کدام است؟

مکالمه‌اى بين لئوناردو باف و دالايى‌لاما
لئوناردو باف يک پژوهشگر دينى معروف در برزيل است. متن زير، نوشته اوست:
در ميزگردى که درباره «دين و آزادى» برپا شده بود و دالايى‌لاما هم در آن حضور داشت، من با کنجکاوى، و البته کمى بدجنسى، از او پرسيدم: عالى جناب، بهترين دين کدام است؟
خودم فکر کردم که او لابد خواهد گفت: «بودايى» يا «اديان شرقى که خيلى قديمى‌تر از مسيحيت هستند.»
دالايى‌لاما کمى درنگ کرد، لبخندى زد و به چشمان من خيره شد ... و آنگاه گفت:
«بهترين دين، آن است که از شما آدم بهترى بسازد.»
من که از چنين پاسخ خردمندانه‌اى شرمنده شده بودم، پرسيدم:
آنچه مرا انسان بهترى مى‌سازد چيست؟
او پاسخ داد:
«هر چيز که شما را دل‌رحم‌تر، فهميده‌تر، مستقل‌تر، بى‌طرف‌تر، بامحبت‌تر، انسان دوست‌تر، با مسئوليت‌تر و اخلاقى‌تر سازد.
دينى که اين کار را براى شما بکند، بهترين دين است»
من لحظه‌اى ساکت ماندم و به حرف‌هاى خردمندانة او انديشيدم. به نظر من پيامى که در پشت حرف‌هاى او قرار دارد چنين است:
دوست من! اين که تو به چه دينى اعتقاد دارى و يا اين که اصلاً به هيچ دينى اعتقاد ندارى، براى من اهميت ندارد. آنچه براى من اهميت دارد، رفتار تو در خانه، در خانواده، در محل کار، در جامعه و در کلّ جهان است.
به ياد داشته باش، عالم هستى بازتاب اعمال و افکار ماست.
قانون عمل و عکس‌العمل فقط منحصر به فيزيک نيست. در روابط انسانى هم صادق است.
اگر خوبى کنى، خوبى مى‌بينى
و اگر بدى کنى، بدى.
هميشه چيزهايى را به دست خواهى آورد که براى ديگران نيز همان‌ها را آرزو کنى.
شاد بودن، هدف نيست. يک انتخاب است.

«هيچ دينى بالاتر از حقيقت وجود ندارد.»

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۸, یکشنبه

معرفی وی پی ان رایگان با محدودیت

یک سرویس دهنده وی پی ان برای تست و تبلیغ سرورهایش به مدت محدودی PPTP رایگان ۳۰ روزه می دهد. با این مزیت که هم دارای سرعت بالاییست ! و هم از رمزنگاری استفاده میکند .

بعد از ثبت نام در این سایت کم تر از ۲۴ ساعت اکانت رایگان به ایمیل شما ارسال می شود . یک هفته بعد از دریافت اکانت, ایمیل دیگری برای شما ارسال می شود که در آن از شما خواسته شده در صورت رضایت از این سرویس پاسخ Yes  را ارسال کنید و اگر در ایجاد ارتباط با سرور مشکل دارید به آنها اطلاع دهید. توجه کنید که اگر ظرف ۴۸ ساعت هیچ جوابی به ایمیل ندهید اکانت شما لغو خواهد شد.
برای ثبت نام و دریافت اکانت ابتدا به آدرس زیر بروید :
فرم ساده عضویت را تکمیل کنید و در انتها کنار گزینه I Agree تیک بزنید و روی دکمه Submit کلیک کنید . سپس صبر کنید تا ایمیلی برایتان فرستاده شود. داخل ایمیل دریافتی Username و Password وی پی ان و همچنین کانکشن وجود دارد که میتوانید با آنها از این سرویس بهره ببرید و از سد فیلترینگ عبور کنید.
پس از پایان دوره اکانت, شما میتوانید  با یک ایمیل دیگر دوباره ثبت نام کنید و اکانت جدید بگیرید.

هان ای آمریکای جهان خوار-اسرائیل ودنیای غرب

سید خراسانی را که شناخید این هم از لشکرش






۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۷, شنبه

با شما هستم امام جمعه تهران یک طرف گریه -یک طرف سکوت

 
بله با شما هستم حاج آقای صدیقی در نماز جمعه 16/2/1389 گریه می کردی و از ظلم ستم شاکی.کجا؟ در بحرین و یمن که واویلتا مردم یمن را می کشند صدای اعترضشان را خفه می کنند و به زنهایشان تجاوز.شبانه به خانه هایشان می ریزند و مردم را با خود می برند .آهای تو که برای مظلومیت زهرای اطهر گریستی ومردم را گریاندی یادت هست چندی پیش درسر زمینی  نچندان دور بنام ایران زنی برای مسولین نامه نوشت که شب هنگام بهمراه دو کودک با لباس شب آماده خواب می شدم که ناگاه 4 الی 5 مامور امنیتی را در مقابلم  وسط خانه دیدم .وحشت زده بسراغ پوشش مناسب می گشتم و مانعم شدند .آنها آمده بودند تا شوهرش را ببرند .حاج آقای صدیقی آیا آنجا گریستی؟ آیا برای زنی که در کهریزک بارها به او تجاوز شد گریستی ؟آیا برای ندا وسهراب و....گریستی .پس باش تا صبح دولتت بدمد