۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

38 درصد زوج‌هاي جوان گوشي‌ يكديگر را مخفيانه تجسس مي‌كنند

اين اتفاق ممكن است كه در اثر بي‌اعتمادي هر دو طرف به يكديگر رخ دهد و يا اينكه ضمن داشتن اعتماد،‌ افراد به صورت مخفيانه سراغ گوشي همسر خود بروند. به هر حال دليل اين اقدام هرچه كه باشد، امروزه ابزارهايي مانند گوشي‌هاي هوشمند و رايانه‌هاي همراه موجود است كه به زن و شوهرها در تجسس مخفيانه گوشي طرف مقابل كمك مي‌كند.

شركت Retrevo بررسي جديد خود براي به‌دست آوردن اين نتايج را به صورت آنلاين روي هزار زن و مرد در گروه‌هاي سني مختلف، با سطح درآمدهاي متفاوت و در كشور آمريكا انجام داد.

از بين شركت‌كنندگان در اين نظرسنجي، ۳۸ درصد زوج‌هايي كه سن آن‌ها كمتر از ۲۵ سال بود اعلام كردند كه به صورت مخفيانه در گوشي طرف مقابل خود تجسس مي‌كنند و در مقابل، ۳۶ درصد هم خاطرنشان كردند بدون اطلاع فرد ديگر به پست‌ الكترونيكي او يا بخش مربوط به تماس‌هاي گرفته شده در تلفن‌همراه سر مي‌زنند. در اين بررسي ۲۸ درصد تمام گروه‌هاي سني به انجام اقدامات جاسوسي و مخفيانه درباره همسر خود اعتراف كردند.

از بين شركت‌كنندگان در اين بررسي مشخص شد كه ۱۰ درصد زوج‌هاي جوان به صورت مخفيانه اقداماتي انجام داده‌اند كه بررسي در تلفن‌همراه آن‌ها رازشان را برملا كرده است. اين قبيل اقدامات در گروه سني افراد سالخورده ۳ درصد بوده است.

در اين بررسي همچنين مشخص شد كه آقايان تمايل كمتري به بررسي مخفيانه و تجسس در گوشي همسر خود دارند، در حالي كه ۳۰ درصد مردان اين قبيل اقدامات مخفيانه را انجام مي‌دهند، ۳۳ درصد خانم‌ها در مقابل همسران خود دست به چنين كارهايي مي‌زنند.

هیچ نظری موجود نیست: