۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

خودکشی هنرمند جوان بریتانیایی بر روی صحه تئاتر در میان تشویق تماشاگران

یک هنرمند 19 ساله بریتانیایی با وارد آوردن چندین ضربه چاقو در حالی که از سوی تماشاگران به شدت تشویق می شد بر روی صحنه تئاتر خود کشی کرد.

روزنامه بریتانیایی دیلی میل روز سه شنبه 19-4-2011 نوشت " کیپ راستی والکر" جوان هنرمندی که از مشکلات روحی رنج می برد در شهر اوریگان بریتانیا در میان تشویق تماشاگران اقدام به خود کشی کرد.

بنا بر این گزارش مردمی که برای تماشای این نماشنامه حضور داشتند گمان می کردند که "والکر" در حال ایفای نقش است بنابراین اقدام به تشویق وی پرداختند.

این روزنامه افزود که با خون آلود شدن زمین تئاتر همه دریافتند که اقدام والکر واقعی وخارج از داستان نمایش نامه است وبرای کمک وی شتافتند اما این جوان جان سپرده بود.

هنوز دلیل اصلی خود کشی والکر مشخص نشده است اما دوستان وی در گفتگو با تیوی نیوز بریتانیا فاش کردند که والکر پیشتر آنها را تهدید به خودکشی کرده بود.

یکی از دوستانش در این باره گفت :" والکر بارها تهدید کرده بود که خودکشی خواهد کرد و می گفت با این اقدام ثابت خواهد کرد که مرگ ترسناک نیست وهمه دیر یا زود دچار آن خواهند شد."

گفتنی است که پلیس بریتانیا پیشتر والکر را به دلیل تهدید به خود کشی بازداشت کرده بود اما پس از مدتی با بار دیگر به زندگی عادی برگشت(نقل ازالعربیه).

هیچ نظری موجود نیست: