۱۳۹۰ اردیبهشت ۱, پنجشنبه

تاخیر ۲۰ ساله در ظهور در صورت «شهادت» احمدی‌نژاد



سایت «دولت‌یار» هشدار داد چنانچه اقدامات «ناجوانمردانه» حامیان علی خامنه‌ای علیه احمدی‌نژاد ادامه یابد، احتمال دارد وی از خدا طلب مرگ کرده و ظهور امام دوازدهم شیعیان را ۲۰ سال به تاخیر بیندازد.
این سایت با تاکید بر شعیب‌ابن صالح بودن محمود احمدی‌نژاد نوشته که نگران جان رئیس دولت دهم است و در صورتی که «دکتر از این همه ناجوانمردی برادران، آهی بکشد و مزد مظلومیت و استقامت خود را که‌‌ همان هنر مردان خدا (شهادت) است دریافت کند و ما بمانیم و خشم خدا و ۲۰ سالی تاخیر در ظهور.»
این سایت به طور مشخص از حسین شریعتمداری٬ علیرضا زاکانی٬ احمد توکلی٬ حسین طائب و مداحان با عنوان «برادران غیوری» نام برده که در حق احمدی‌نژاد «نا‌جوانمردی» می‌کنند.
یادداشت «دولت‌یار» پس از افزایش فشار‌ محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای به تیم احمدی‌نژاد که از دو هفته گذشته آغاز شده٬ منتشر شده است.
با آغاز رسمی فعالیت‌های انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد٬ محافظه‌کاران منتقد دولت وی نیز تلاش‌های دوباره خود برای برکناری برخی از نزدیکان رئیس دولت دهم از بدنه دولت را آغاز کرده‌اند.
همزمان با افزایش این فشار‌ها حامیان احمدی‌نژاد هم حملات تندی متوجه منتقدان و مخالفان خود می‌کنند.
سایت «محرمانه‌نیوز» نیز در واکنش به این حملات نوشته که محمود احمدی‌نژاد را بالا‌تر از شعیب‌ابن صالح می‌داند؛ عنوانی که در «مستند ظهور» به احمدی‌نژاد داده شده و خشم محافظه‌کاران و روحانیون را برانگیخته است.
سایت «محرمانه‌نیوز» در یادداشت خود خطاب به مراجع و علمای منتقد احمدی‌نژاد نوشته است: «مقام معنوی احمدی‌نژاد بسیار بالا‌تر از آن چیزی است که شما تصور می‌کنید.»


هیچ نظری موجود نیست: