۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

“مشتری مداري، نه مشتري سواري”

این مرد ژاپنی که تا کمر خم شده و در مقابل رسانه های گروهی در حال عذرخواهی است می دانید کیست؟
آکایو تویودا
رییس شرکت تویوتا، غول صنعت خودرو سازی دنیا! روز جمعه در کنفرانس خبری شرکتش با تعظیم در برابر دوربین رسانه‌ها در ژاپن، از مشتریان به خاطر نقص فنی خودرو تویوتا در پدال ترمز عذرخواهی کرد. این حرکت را با رفتار مدیران ایران خودرو خودمان مقایسه کنید!


شرکت های خودروسازی داخلی بیاموزند
و البته 1000 مرتبه از رویش بنویسند
“مشتری مداري، نه مشتري سواري” اضافه مي كنم وقتي پژو 405 آتش مي گرفت و چند تن از هم وطناي ما جان خود را از دست دادند آقاي دكتر منطقي فرمودند: هر ساله هزاران نفر در تصادفات جاده مي ميرند، حالا چند نفرم در اثر آتش گرفتن ماشين ها روش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: